neděle 24. května 2009

Deth a jeho Kapitol nedoslal šanci

Dne 23. května 2009 se podruhé potkaly armády Detha (Kapitol) a Kódla (Černá legie).
Již ve čtvrtém kole došlo k vymazání jednotek Kapitolu z mapy a Kódl si tak v klidu připsal další výhru. Deth počítal s tím, že do této bitvy již nasadí jednotky z balení Lost legion, ale protože tyto ještě nedorazily, tak se bez nich musel obejít a ty, které k dispozici měl, mu k většímu vzdoru nestačily.
Rekapitulace bitvy: Deth (Kapitol) vs Kódl (Černá legie)
I. 1:7
II. 8:14
III. 8:18
IV. vyvraždění Kapitolu

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

cau tady fishbone, zkousel jsem vcera kapitol 7/7/7 proti cerne legii. s novyma jednotkama je kapitol pomerne silnejsi. Vyuzil jsem jiz nove rozkazy feint, commando raid (pro mitche), calculated assault, ktere davaji trochu stavu. vyhoda byla hlavne v rychlosti a moznosti zautocit v prvni kole jeste do vysadkove zony protivnika. S kapitolem se da spise vyhrat na body nez na totalni destrukci protivnika.

David Martinek alias Deth řekl(a)...

Však já se již nemůžu dočkat, až zítra (snad) konečně dorazí ostatní figurky Kapitolu, to potom snad budu konečně s Kapitolem vyhrávat. Já běžně Legii hraji a hraje se s ní dobře, Kapitol bez Lost Legion je slabý.
Nové karty - zde čekám až mi to na karty v češtině dá Anatol. Ale protože jsem je pro něho překládal, tak vím, že to stojí za to.

Anatol řekl(a)...

ahoj do ted sem predelaval cybertronik a pak pujdu na ty preklady co si mi poslal ale mam skousky + zdravotni problemy tak doufam ze este vydrzite :)