středa 1. června 2011

Postřehy z hraní Lord of the Rings: The Card Game

Je to prostě skvělá hra :-).


Mám za sebou již odehráno dostatečný počet her na to, abych mohl k této hře přidat pár slov, jak na mě působí atd.
Krom jedné hry ve dvou jsem hrál všechny hry sólo. Musím potvrdit slova jiných hráčů, že v jednom je hra opravdu těžká. Ovšem je fakt, že i tak je skvělá, baví. Máme zde na výběr ze čtyr sfér vlivu, za které můžeme hrát. Zatím jsem žádné sféry nemíchal, ale hrál s předpřipravenými balíčky karet ze základní sady. Každá sféra má své unikátní schopnosti, které jiná postrádá. To bude ten největší kámen úrazu pro hru sólo.
Když jsme si zahráli ve dvou, hra dostala další rozměr, byla i tak zábavná hra ještě zábavnější a hlavně hráči mají mnohem větší šanci, jak si s protivníky poradit.
Hra samotná odsýpá, člověk se ani trochu nenudí a atmosféru má skvělou. Mimo to atmosféru dokreslují krásné obrázky na kartách.
Hře, chtě nechtě musím dát absolutorium. Jde teprve o třetí hru v pořadí, kterou hodnotím na 10/10. Ještě na konec doplním, že hra mě fakt nadchla i přes to, že v sólo variantě jsem doposud ani jednou nevyhrál a to ani nejjednodušší scénář s hodnocením obtížnosti 1.
Každému karetním hrám nakloněnému hráči Lord of the Rings: The Card Game doporučuji.

Žádné komentáře: