neděle 16. října 2011

Report z hraní - Runewars ve dvou

Po delší době jsme si zahráli Runewars, jednu z nejoblíbenějších her, které v naši herní skupině hrajeme. Zřejmě naposledy jsme hráli bez rozšíření, které se co nevidět objeví na pultech obchodů. 
Já jsem se chopil náhodně nalosovaných Waiquar the Undyiing (fialová) a Jenaaa si nalosoval Daquan Lords (modrá).

(mapa na konci hry)

Celá hra se odehrávala v úzké soutězce, kde jsme se navzájem napadali po celou dobu hraní, tedy po dobu slušných 3 hodin. Už po pár kolech jsem byl pod tlakem Daquan Lords a v podstatě jsem jen reagoval na hru protivníka. Ke své hře jsem nebyl puštěn. I přes to se mi podařilo získat hned zpočátku jednu runu, kterou později následovala další. Jenže postupem času jsem byl nucen pod tlakem soupeře pole s runami opustit, no prostě Lordi je dobili. Na mapě bylo postupně 7 Dračích run, přičemž Jenaaa jich měl v držení v poslední fázi hry 5 a já 3 runy. Díky manévru, kdy se mi podařilo dostat jednotku na okraj domovského města Lordů a v 6. roce jsem touto jednotkou získal runu v domovské oblasti Lordů, tak jsme oba měli 4 runy. Uběhlo 6 sezon a tak došlo na počítání. Vzhledem k tomu, že jsme oba měli 4 Dračí runy a já držel 2 žetony vlivu a Jenaaa neměl žádný, vítězem jsem se stal já. 
Ke hře mohu říci snad jen to, že šlo o šťastné vítězství, kdy jsme ještě nikdy v minulosti nebojovali v Runewars tak často, jako právě v této partii. 

Žádné komentáře: