středa 29. srpna 2012

Report z hraní Ticket to Ride v pěti hráčích

V pondělí jsme si zahráli Ticket to Ride a to hned v plném počtu 5 hráčů. Hráli jsme 2 dospělí a 3 děti. Ač se děti snažili jak chtěli, první skončili dospělí :-). 
Endymion hrál Ticket to Ride poprvé a nevedl si vůbec zle. Já jsem vítězství očekával už před začátkem hry a jsem rád, že se mé očekávání potvrdilo.
K průběhu hry není nic moc co napsat. Davídek hrál jako vždy, prostě na náhodu, Tomáš nedokázal držet krok s ostatními. Terezce se nepodařilo postavit jednu trať a mně také ne. Ovšem mě z toho důvodu, že jsem se přehlédl, nikoliv, že by to nešlo. Tak šly body dolů.  Davídek nepostavil žádnou trať a Tomáš nepostavil jednu. 
Hra trvala nějakých 70 minut a užili jsme si ji. 



Podle výsledkové listiny na konci článku je zřejmé, že hra byla velmi vyrovnaná, vždyť mezi prvním a třetím je rozdíl jen 5 bodů.

Závěrečné skóre:
1. Deth 94 bodů
2. Endymion 92 bodů
3. Terezka 89 bodů
4. Tomáš 67 bodů
5. Davídek 38 bodů

Žádné komentáře: