středa 28. listopadu 2012

Report z hraní - Civilizace ve třech

Dnes jsme odehráli zřejmě nejkrvavější bitvy ve hře Civilizace, k nimž kdy mezi námi došlo. Hra ve třech (Deth, Endymion, Major) trvala celkem tři a půl hodiny a nechybělo ve hře snad nic. Spousta bitev mezi všemi národy navzájem, smlouvání, obchodování a intriky. To vše nám přineslo skvělý herní zážitek.


Napínavá hra, ze které vyšel jako vítěz Endymion s Egyptským národem skončila technologickým vítězstvím jmenovaného. Zřejmě jeden tah od vítězství byl Major a další tah pozadu jsem byl já. Všichni jsme nakonec jeli na technologie.
Z počátku to vypadalo, že bych mohl s Čínou vyhrát vojensky díky útoku na hlavní město Egypta, ale ač jsem stál před branou, do města jsem si netroufl a teď toho trochu lituji, že jsem to nezkusil. Protože začal potom zbrojit i Major s Římany, tak jsem se soustředil i na možnost, být napaden a své útočné pozice jsem opustil.
Hra nadále pokračovala ve smyslu přísloví "každý chvilku, tahá pilku". Šťastnějším se nakonec stal Endymion a k tomu mu nezbývá než gratulovat. Civilizaci hrál tuším pouze dvakrát a dvakrát zvítězil.

Žádné komentáře: