sobota 21. února 2015

Trochu nevyvedený report z hraní 7 Divů světa a Ticket to Ride

Už to bylo ve středu 11.2.2015, kdy jsme se sešli naposledy u herního stolu a v největším počtu hráčů, co jsme kdy hráli, jsme se sešli u karetní hry 7 Divů světa.
Tato hra baví snad každého, kdo si ji vyzkoušel a proto ji doporučuji naprosto každému, kdo si rád zahraje nějakou tu stolní hru.


Teď ke hře samotné. Bylo nás šest ;-) a to včetně jednoho nováčka - Veroniky. Těmi dalšími hráči jsem byl já, Endymion, Jenaaa, Martin a Major.
No a nyní k tomu zásadnímu. Pro počítání bodů používám aplikaci v mobilním telefonu a protože jsem ho musel uvést do továrního nastavení a nevzpomněl si, že tam mám výsledky z poslední hry, tak už tušíte, výsledky nemám.
Každopádně, Veronice jsem radil já a trochu Endymion a to jí bohatě stačilo na to, aby vyhrála, i přes to, že hrála 7 Divů světa prvně v životě.


Obdobně FauxPax se mi stalo i v případě výsledků z druhé hry toho dne. Lísteček s výsledky jsem prostě nenašel. K určení bodového zisku mi tedy musí posloužit fotografie z konce hry níže, přičemž musíme doufat, že jsem si také správně vzpomněl na to, který hráč měl jako barvou vagónků.

Výsledky:
1. Major 119 bodů
2. Jenda 101 bodů
3. Deth 99 bodů
4. Martin 90 bodů
5. Endymion 73 bodů
(Pokud si pořadí pamatuji špatně, dejte mi vědět, spoluhráči.)

Žádné komentáře: