středa 27. ledna 2016

Report z hraní - Alchymisté

20. ledna 2016 jsme se sešli opět  k nové "vánoční" hře. Tou hrou, kterou jsem dostal od Ježíška byli Alchymisté. Hra, která je krásně graficky provedená a herní mechanismus a téma jsou skvěle zvládnuté.
Sešli jsme se ve třech a ač hra není příliš složitá, z počátku jsme lehce bojovali s určitými drobnostmi, které se týkaly pravidel.
Nebudu zde popisovat průběh hry, neboť jsme ji hráli poprvé a vlastně teprve po odehrání už tak trochu víme, na co se soustředit a jakým způsobem hru uchopit.
Raději se zaměřím na to, jak se mi hra líbila. Nebudu to zdržovat a hned napíšu, že je to skvělá hra, která se mi fakt zalíbila a jsem rád, že jsem ji pod stromečkem našel. Na hře se mi líbí, jak je krásně provázané téma s hrou samotnou. Vše do sebe krásně zapadá, člověk vidí, že zde není téma nabalené na univerzálním herním mechanismu. Prostě hra je skvělá a pro náročnějšího hráče povinnost si hru přinejmenším vyzkoušet.


Převratné množství bodů nezískal nikdo z nás. Aby taky jo, když např. Martin měl pomocný list přeškrtaný, jako bývá čar na poškrábaném laku vozidla od vandalů.
U hry jsme si užili spoustu zábavy, zejména když někdo uveřejnil nějakou teorii a hned ji začali ostatní zpochybňovat. Aby taky ne, když např. já jsem uveřejnil několik teorií, o kterých jsem nebyl zdaleka přesvědčen, že jsou správné.

No a jak to celé dopadlo? Zde jsou výsledky:
1. Endymion 33 bodů
2. Deth 30 bodů
3. Martin 14 bodů.

Žádné komentáře: