sobota 14. ledna 2017

Report z hraní - Marco Polo a Dům snů

Už je to "pár" dnů, když jsme si 2.1.2017 sedli ve třech a úplně poprvé k nové hře v mé sbírce, kterou bylo Marco Polo.
Hrál jsem já, Verča a Dáda.
Dáda se stejně jako Verča příliš do tajů deskových her nepronikl, podle toho potom také hra skončila.
Protože jsme se s hrou teprve seznamovali, tak nikdo neměl žádnou zvláštní představu o strategii a jak to v takových případech bývá, každý se snažil být "všude". Nakonec to bodově dopadlo následovně:
1. Deth 60 bodů
2. Verča 41 bodů
3. Dáda 23 bodů.
Zahrání nám trvalo 105 minut.


Tři dny na to, tedy 5.1.2017 jsme se sešli v obměněné sestavě u stejné hry. Mě a Verču doplnil Endymion s Martinem. Pro ně to bylo první zahrání Marca Pola, ale na výsledku to nebylo znát. 
Po dvou zahráních mohu s klidem tvrdit, že jsem rád, že mi Ježíšek hru nadělil. Hra mi připadá dostatečně variabilní pro další hraní a přitom také skýtá různé strategie, jak si přijít na vítězné body. 
Konečné resumé:
1. Martin 69 bodů
2. Endymion 62 bodů
3. Deth 51 bodů
4. Verča 23 bodů. 

Protože jsme měli dost času a Marca Pola dohráli za 110 minut, tak Endymion vytáhl na hrací stúl Dům snů, hru nenáročnou jak na pravidla, tak na samotné hraní. 
Zahráli jsme jednou, hra trvala 20 minut a sestava byla opět pozměněná. 
Každopádně jde o oddychovku, která pěkně dokáže vyplnit čas, když ho člověk nemá dost na odehrání delší, náročnější hry. 
Jak to vše nakonec skončilo:
1. Martin 42 bodů
2. Dáda 36 bodů
3. - 4. Endymion a Deth 35 bodů.


Žádné komentáře: