pondělí 8. dubna 2024

Report z hraní... Truhlaříci s.r.o. (7.4.2024)

Tak jak to bývá u nás již zvykem, tak se podruhé v řadě dostalo na stejnou hru, nyní tedy Truhlaříci s.r.o. v lehce pozměněné sestavě, kdy Deth i Korgis hráli hru minule, ale místo Kuby hrál tentokrát Filip. 


I přes to, že jsme dva již hru znali a Filip měl dobře nastudovaná pravidla, tak nám hra ubrala 2 hodiny a 5 minut času. Naštěstí skvěle stráveného, ovšem se zavařením všech mozkových závitů. 


Opět jsem nabral temto na stupnici vítězných bodů s tím, abych postupem časo o nemalé vedení přišel a nakonec skončil beznadějně poslední. 
Těžko říct, jak se to stalo, že Korgis tak v pohodě a o dost bodů vyhrál. Měl splněné dva veřejné úkoly, které pěkně zabodoval. I Filip měl splněné dva veřejné úkoly, ale neobodoval je zdaleka tak dobře. Já se plnění veřejných úkolů záměrně vyhnul. I tak si při pohledu zpět nemyslím, že by to bylo to, co mi zlomilo vaz. To zásadní asi bylo, že jsem nebyl dostatečně vysoko na stupnici pověsti. Toto jsem nezvládl a asi proto tak málo bodů, protože jsem se snažil plnit zakázky, ale ty jsem na konci hry pořádně neobodoval. 



Konečné skóre:
1. Korgis (oranžový) 115 bodů
2. Filip (modrý) 78 bodů
3. Děth (bílý) 58 bodů. 


Hra Truhlaříci s.r.o. určitě nění pro každého. Je to hra, ve které se člověku zavaří mozek zejména díky tomu, jaká široká je zde nabídka volných akcí, které lze libovolně kombinovat s akcí hlavní a mezi sebou. 
Mně se ovšem tato hra líbí, i přes její delší hrací dobu, která je způsobena hráči samotnými, protože je zde delší rozhodovací doba každého hráče. A to zejména v pozdějších fázích hry. 

Žádné komentáře: