Už uběhlo několik let od té doby, co jsem prodal svou verzi hry Cyclades, protože ji měl i spoluhráč Endymion. No a včera jsme si prvně zahráli Legendární edici této hry, kterou jsem si nedávno pořídil.
Sestava byla následující: Deth - zelený hráč, Jenaaa - modrý, Kuba - červený a Korgis - fialový.
Já jsem měl solidní rozjezd na zisk mincí díky rohům hojnosti, ale chyběly mi budovy a také ostrovy s možností stavbou budov.
Jenaaa hrál od začátku na kněžky, které mu zlevňovaly bohy a také měl chrámy pro pozdější levné hraní mýtických bytostí. Zase mu chyběly mince z rohů hojnosti.
Jenaaa hrál od začátku na kněžky, které mu zlevňovaly bohy a také měl chrámy pro pozdější levné hraní mýtických bytostí. Zase mu chyběly mince z rohů hojnosti.
Kuba se tak trochu ve hře plácal a tak nakonec skončil v podstatě na jedné pevnině, ač solidně opevněné.
Korgis se snažil hrát na vše a dařilo se mu to.
U hry jsme strávili 2 hodiny a 15 minut, než se stal vítězem Korgis, když dvě metropole postavil standartním způsobem a třetí obětováním hrdiny. V posledním kole hry postavil dvě metropole najednou a nebylo sil jiných hráčů, aby jeho vítězství zvrátili do konce kola.
Hra Cyclades v Legendární edici se mi líbila už po přečtení pravidel více než původní Cyclades s rozšířeními a hraní mi naštěstí můj pocit nezkazilo. Hra je fakt skvěle dotažená a umožňuje více možností jak hru uchopit pro vítězství ve hře. Určitě hru hodně ovlivňuje možnost mít mýtickou bytost ve hře déle než jedno kolo, jak tomu bylo u původní hry, nebo potom také možnost získat obětováním hrdiny (za okolností uvedených na jeho kartě) a tím postavení metropole.
Modulární herní plán je potom jen takovou třešničkou na dortu.
Modulární herní plán je potom jen takovou třešničkou na dortu.
Žádné komentáře:
Okomentovat