neděle 11. října 2009

Anketa: Co vás odrazuje od nákupu deskových her

Neměl bych to s kým hrát - 3 hlasy (30%)
Jsou příliš drahé - 5 hlasů (50%)
Mám málo času na hraní - 1 hlas (10%)
Jiný důvod - 3 hlasy (30%)
Neodrazuje mě nic, hry kupuji - 2 (20%)

(ilustrační foto - Warhammer Invasion)

Tak a máme za sebou první anketu, které se zůčastnilo celkem 10 čtenářů. Popravdě řečeno jsem trochu překvapen faktem, že polovina hlasujících považuje hry za drané. Pakliže někdo v současné době nekupuje hry z tohoto důvodu a přitom je má s kým hrát, tak tomu nerozumím a proč? No např. kolik dnes stojí návštěva kina? Celá rodina zaplatí stejně jako stojí běžná eurohra. Podobné je to i u návštěv jiných kulturních událostí. Ani nemluvím o ostatních koníčcích, kde člověk vynaloží mnohem více: jízda na kolečkových bruslích, na kole atd. Samozřejmě pohyb potřebuje každý a neříkám, že by někdo měl kupovat deskovky a sedět doma, to jen pro srovnání. Podle mě a pro mě je největším omezením to, kdo a kolik osob se mnou hry hrát bude a zde vidím mnohem větší kámen úrazu. Lidé se bojí být jako děti a hrát si. I když na druhou stranu, když někdo hraje šachy je to podle většiny normální, když ovšem zasedne k Agricolovi, slyší že se vrátil do dětských let, to nechápu.
Nuže, přeji těm, kterým hry připadají drahé, aby si hry mohli pořizovat, aby na ně měli prostředky a bylo nás hráčů více. Možná si lidé moc zvykli na to, že jsou hry "zadarmo", mám na mysli hráče počítačových her, kdy většina lidí jen stahuje, proč by to kupovali, potom se mohou zdát ceny deskove, které stáhnout nejdou, vysoké.


Žádné komentáře: