středa 5. května 2010

První zahrání Dominion

To to trvalo. Dominion mám doma již od té doby, co jej loni v češtině vydalo Albi. Původní záměr, že mi jej nadělí Ježíšek byl změněn, neboť vyšla hra Warhammer Invasion a právě WI nahradil Dominion.
Dnes jsem ovšem zašmátral na skříni a rozbalil krabici s touto karetní hrou v níž je 500 karet. Opravdu nabušené balení.
Protože jsme měli domluvené herní odpoledne a nikdo neprotestoval proti hraní nové hry, tak jsme si Dominion zkusili a musím říct, že se opravdu líbí. Ano, hráli jsme jen jednu hru s doporučeným balíčkem karet, ale myslím, že tato hra se zařadí po boku těch našich nejoblíbenějších.
Ač není pořadí důležité, tak vyhrál Jenaaa, který se zprvu poněkud s hrou trápil, druhý jsem skončil já a třetí Major. I když je na krabici napsána délka hraní 30 min., tak nám hra trvala něco málo přes 90 min.
Co potěší i úplné začátečníky s hraním stolních her, tak to jsou pravidla, protože, když vám hru vysvětlí zkušený hráč, tak pravidla bude umět za méně jak 5 min.


Po Dominionu jsme si dali jednu hru San Juan. Vyhrál Major, já byl druhý a třetí Jenaaa. San Juan zdaleka nemá takovou šťávu jako Dominion, v němž si člověk pěkně připravuje svůj balíček karet.

Žádné komentáře: