úterý 25. května 2010

Report z hraní - WI a Memoir ´44

Tak máme za sebou dalších pár her a proto přináším kraťoučký report z hraní.
Začnu hrou Warhammer Invasion, kde jsem si lehce poupravil svůj balíček Orků a nastoupil nejprve jednou proti Kódlovým Trpaslíkům a bitvu jsem vyhrál. Poté dnešního dne jsem bojoval dvakrát opět s Trpaslíky, tentokrát Majorovým balíčkem a opět zvítězil.
Dále dnes v podvečer jsme si s Jenaaaou dali jednu a to naši první bitvu ve hře Memoir ´44. Ač je scénář Pegasus Bridge postaven tak, aby spojenci vyhráli, tak jsem toto nedokázal. Ba dokonce jsem nezískal žádnou medaily. Tak třeba zítra v dalších bitvách budu mít více štěstí.


(konec dnešní hry)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

V memoir 44 jsem dohral vsechny zakladni kampane. U prvni kampane Pegasus bridge je skoro nemozne neziskat ani jednu medaili za spojence:)

David Martinek alias Deth řekl(a)...

Ale je to možné, když se člověk "snaží", tak je možné vše. Ono, když jsme to hráli poprvé a já to hrál hrrrr na ně, ale na ty "opevněné" a němcům padaly kostky, tak to prostě pak dopadlo tak, jak to dopadlo.
Věz, že zítřejší bitvy dopadnou úplně jinak :-) .

Anonymní řekl(a)...

fish: na strance memoir44.com najdes i statistiky jednotlivych scenaru:) myslim, ze tady je to pres 70% pro amiky:))jinak tuhle kampan jsme hral nekolikrat a nejlepsi je dobyt prave kridlo (2 jednotky) s bonusem za most. pak staci znicit jednu jednotku na levem kridle.Dulezity je take v teto hre ustup poloznicenych jednotek a odstraneni ostnatych dratu misto utoku na nemce. Dej pak report, jak se ti bude dneska darit:)