sobota 9. října 2010

Co takhle zkusit deskové hry? Dnes Last Night on Earth: The Zombie Game

Je to teprve několik dnů, co jsem si všiml deskové hry Last Night on Earth: The Zombie Game. Hra, která je na celosvětovém žebříčku deskových her BGG na 127. místě je atmosférickou hrou, kde se hráči ujímají rolí hrdinů, kteří se snaží přežít nápor zombie. Nebo si hráči vyberou roli zombie a s nimi se snaží zabít hrdiny. Úkolem hrdinů je buď splnit cíl daný scénářem, nebo prostě dožít rána.
 
Hra mě zprvu trochu odrazovala použitím skutečných fotografií a nikoli malovaných obrázků. Ale zase na druhou stranu tyto obrázky dobře evokují atmosféru B-čkových hororů 80. let.
Musím se přiznat, že jsem zatím nečetl pravidla, tak nemohu říct, zda se hra dostane mezi hry, které bych si rád koupil. Na takové rozhodnutí mi přečtení několika recenzí a prohlédnutí obrázků prostě nestačí. Každopádně, téma hry je něco, co ještě na stole doma nemám, tak šance na pořízení zde je. Cena okolo 1.000,-Kč je únosná.
Hra je v angličtině, určena pro 2-6 hráčů ve věku od 12 let. Herní doba asi 60 min.
Čeština ke stažení je dostupná na Zatrolených hrách. Jde o kompletní češtinu, tedy nejen pravidla, ale i překlad karet v grafice.

No tak co vy, mohla by vás tato hra oslovit jako mě? Kdo by nechtěl prožít pocit strachu ze smrti od nechutných zombie ve hře Poslední den na zemi....

Žádné komentáře: