pondělí 18. října 2010

První seznámení - Descent: Journeys in the Dark

Descent: Journeys in the Dark dorazil. A nebylo to setkání ledajaké. Už jen proto, že jsem za tuto hru dal zatím nejvíce peněz z doposud zakoupených her. Ovšem, za své peníze toho člověk dostane opravdu hodně. Jednoznačně jde o největší krabici, kterou doma mám a co je hlavní, je napěchována herním materiálem. Váha ukazovala 4,4 kg.
Na obrázku níže vidíte vyskládaný obsah balení.

Dnes jsem odehráli ve třech lidech  první scénář. Hra trvala celkem 5 hodin a slušně jsme se ztráceli v pravidlech, ač jsme je měli (nebo jsme si to mysleli) dostateně nastudovaná. Možná i proto jsem jako temný pán zapomínal ve správný okamžik používat ty pravé karty a některé prvky jsme nehráli správně. Ale to vše se časem srovná.
Každopádně zde ještě nechci hru hodnotit. Další a více řádků napíši, až si odehranou hru zrekapitulujeme a budu znát i podrobnější pohled na hru od svých spoluhráčů.

(nestvůry čekají na svou večeři - hrdiny)
Každopádně, naši první hru vyhráli hrdinové, kterým jsem průchod podzemím občas usnadnil, abychom u hry nestrávili celý den. Chtěl jsem, aby hru vyhráli, tak jsem se příliš nesnažil, abych je dokola zabíjel. No Jenaaa se mnou možná nebude souhlasit, ale to je asi tak všechno co s tím může dělat.

1 komentář:

Kent 2004 řekl(a)...

No hra vypadá fakt monstrózně, jen co je pravda. Jsem zvědav jak se bude hrát a jaké budou dojmy po pár odehraných partiích. :-)