neděle 30. června 2013

V poslední době jsme hráli (červen 2013)

Tak červen 2013 se zapíše mezi ty, kdy jsme nenahráli příliš mnoho herního času. Jednou z her, které jsme hráli byla i Civilizace viz. dva obrázky níže.
Sehráli jsme hru ve třech: já, Major, Endymion. Já si vybral Rusko a hned na začátku hry jsem chyboval takovým způsobem, že jsem naprosto zbytečně přišel o asi 5 tahů, než jsem začal něco rozumně budovat. Do konce hry jsem nedokázal dohnat ztrátu, kterou jsem si takto způsobil.
Endymion si vybral Německo, nedělal tolik chyb jako já nebo Major, ale díky sabotážím, které mu prováděl Major nebyl schopný dotáhnout hru do vítězného konce. Snad jen za předpokladu, že by vlítl na mé hlavní město v době, kdy jsem byl bez jednotek.
Major s Římany hrál na kulturu a vyplatilo se. Dá se říci, že v poklidu svou civilizaci dovedl do vítězného konce po necelých třech hodinách.


Na obrázku výše je fotografie pořízená brzy po začátku hry. Na obrázku níže zase fotografie po skončení hraní.


Já a Jenaaa jsme také odehráli 4 bitvy v Memoir ´44, kdy jsme si zopakovali válčení ze základních scénářů. Rozešli jsme se nerozhodně, když já i Jenaaa jsme vyhráli každý dvě bitvy.
Krom toho se nám povedlo pro hru nadchnout Jirku (na obrázku níže ve žlutém tričku), který sehrál s Jenaaaou o pár bitev více, než já.


Žádné komentáře: