úterý 11. února 2014

Report z hraní Civilizace + Sláva a bohatství

Tak 6. února jsme si zahráli poprvé deskovou hru Civilizace s rozšířením Sláva a bohatství, které mi nadělil Ježíšek.
Sešli jsme se pouze ve třech lidech a u hry jsme strávili bez pěti minut 3 hodiny.


Já jsem si vybral Španělský národ, Endymion hrál za Řekové a na Jenaaau zbyli Indové.
Vzhledem k základním dovednostem národa jsem se velice rychle rozvinul a vypadalo to, že bych mohl z této výhody těžit po zbytek hry. Nestalo se tak a i schopnosti Řeků dokázal využít Endymion, který, ač jsem dost zbrojil, se rozhodl mi zabránit v cestě k vítězství vojenskou silou. Jenaaa, již tradičně, byl poněkud pozadu, nedokázal využívat dostatečně schopnosti Indů a taky se ze začátku musel trochu popasovat s pravidly, která již poněkud pozapomněl.
Vítězem jsem se stal nakonec já, když jsem zvítězil díky vystavění technologického stromu. Bez šance na vítězství nebyl ani Endymion, který, kdyby lehce nechyboval na konci, tak mě mohl vojenskou silou převálcovat.

Žádné komentáře: