středa 12. února 2014

Report z hraní: opět Civilizace + Sláva a bohatství

Včerejšího dne jsme se sešli opět pouze ve třech a protože jsem měl na stole od minule Civilizaci, tak jsme si zopakovali tuto hru s rozšířením Sláva a bohatství.
Národy jsme si rozdělili následovně: já jsem si vybral Indy, za Američany hrál Endymion a Jenaaa hrál za Araby.


Nejrychleji se začali rozvíjet Američané a mně připadalo, že Endymion je využije k vojenskému vítězství. Tak se nestalo, ale i tak se mu podařilo vcelku s přehledem zvítězit na technologie. 
Čistě teoreticky jsem byl vzdálen od vítězství jedno kolo a to protože jsem byl schopný v následujícím kole získat dvě mince a tak se dostat na celkový potřebný počet patnácti. 
Jenaaa jel na technologie a chyběli mu vyzkoumat dvě, v době, kdy Endymion zvítězil. 
Herní čas byl tentokrát o trošku kratší a to 2 hodiny a 45 min. 

Žádné komentáře: