pátek 7. dubna 2017

Report z hraní: Inis a Nejsme tu sami

Včera 6.4.2017 jsme se ve třech sešli k zahrání Inis. Já a Jenaaa jsme se s touto hrou seznámili poprvé, Endymion ji už hrál, byť jen ve dvou.
Jak asi víte, hra má dost osobitou grafiku a herní mechanismus, který by mohl dle mnohých "zdržovat" od ukončení. Ovšem toto se v naší partii nepotvrdilo a hra nebyla z důvodu spiklenectví druhých v době, kdy se někdo blížil k ukončení hry, protahována.


Hned od začátku jsem si držel v přístavu nadvládu a byl jsem zde, snad jen krom prvního kola, stále náčelníkem. Tedy jsem byl Brenn, díky čemuž jsem nakonec i zvítězil.
Já se snažil nejvíce ze všech rozšiřovat území mapy, přičemž Endymion se snažil expandovat na dříve objevená území, čímž byl přítomen také na značné části plochy. Jenaaa si živořil na několika málo územích, což se nakonec ukázalo, jako ne příliš špatný krok a ani on sám nevěděl, že splňuje vítěznou podmínku v době, kdy jsem já i Endymion oznámili, že splňujeme dokonce dvě vítězné podmínky.
Ve "stejný" okamžik jsme si vzali všichni tři žeton nárokovatele, ale já to byl, kdo díky dočasnému vládnutí - Brenn, jsem zvítězil ve hře, která nám zabrala 125 min. herní doby.
Stejně jako při minulé herní seanci jsme se ovšem nevyvarovali chyb a nehráli správně zejména jednu kartu, která ovlivňovala bitvy.


Protože nám zbylo trochu času, zahráli jsme si ještě karetní hru Nejsme tu sami. K hraní jsme přibrali dvě děti, kdy Dáda se ujal Bytosti a Lovené doplnil Macek.
V napínavé hře, která trvala 45 min. zvítězili jen tak tak lovení a to o jedno políčko před dosažením vítězství Bytosti.


Žádné komentáře: