čtvrtek 30. března 2017

Report z hraní: Scythe

V pondělí 27.3.2017 jsme se sešli zahrání Scythe v obvyklé sestavě obohacené o nováčka v naší herní skupině, kterým je Pavel.


Já jsem hrál Scythe podruhé, Pavel prvně.
Zásadní vliv na hru pro mě a Pavla byla ta skutečnost, že jsem špatně hrál schopnost svého národa a to mi dalo dost velkou výhodu, což odskákal můj soused Pavel, který díky tomu přišel brzy o naspořené zdroje. Dalších chyb při hraní se nevyvarovali ani ostatní hráči, jako Martin a Pavel. Tak to vypadá, když se hry nedostávají na stůl pravidelně.


Hned na začátku jsem se já a Martin začali rozlézat po mapě, zatímco Endymion a Pavel se snažili získávat zdroje, případně vylepšovat národ pro další kola. Tentokrát nebylo o bitvy nouze a docházelo v této, nepříliš konfliktní hře i k napadání. Kdyby za boje nebyly vítězné hvězdy, věřím tomu, že by se bojovalo mnohem méně. Je dobře, že člověka právě zisk vítězných hvězd nutí napadat protihráče.
Hru nakonec ukončil Martin, který se stal také vítězem.


Konečné skóre:
1. Martin 66 bodů
2. Deth 56 bodů (označen za podvodníka dne :-) )
3. Endymion 51 bodů
4. Pavel 31 bodů.
Celkem jsme u hra strávili 125 min.

Žádné komentáře: