pondělí 27. srpna 2018

Report z celodenního hraní 11.8.2018

Dá se říci, že jako tradičně jsme se o prázdninách sešli k celodennímu hraní, přičemž sestava byla tentokrát následující: Deth, Endymion, Jenaaa, Pavel a Martin.
Jako první jsme na stole měli Zombicide: Černý mor a hráli scénář Lov velké zvěře, který by měl patřit k jednodušším a kratším. O délce nemůže být řeč, hotovo bylo za 80 min. O jednoduchosti řeč v našem případě být ovšem nemůže. To co se začalo na mapu rojit, to byla taková horda zombie, že nebylo zbytí a všechny naše postavy záhy zemřely, některé dokonce hrdinskou smrtí.
Zombicide jsme hráli jako jednou hru z 11.8.2018 v šesti, když se k nám přidal i David, můj syn.
Úspěšní jsme tedy nebyli a na stůl připravil Pavel Terru Mysticu.


Terra Mystica byla pro nás všechny, samozřejmě kromě jejího vlastníka Pavla, novinkou.
Já jsme se o tuto hru v minulosti docela zajímal a to na základě jejího postavení v různých žebříčcích, ale dnes jsem určitě rád, že jsem si ji nepořídil. Není mým šálkem kávy a to zejména proto, že mi připadá naprosto "suchá", pouze mechanismus a nic jiného. I tak jsem rád, že jsem si ji mohl zkusit.
Zpočátku jsme nevěděli, jak se do hry pustit. Přece jen jsme ji hráli poprvé, ale nakonec se každý z nás k nějaké té strategii dostal a výsledek z toho byl po dvou a půl hodinách následující:
1. Endymion 101 bodů
2. Pavel 85 bodů
3. Martin 82 bodů
4. Deth 58 bodů
5. Jenaaa 50 bodů.


Asi po dvou letech jsme na stůl dostali Battlestar Galacticu s rozšířením Pegasus.
Hra mohla být více napínavá, kdyby Jenaaa svým chováním hned na začátku nedal jasně najevo, že zřejmě on bude Cylon, což se později potvrdilo.
Jak to už v této hře bývá zvykem, obviňování z toho, že je někdo Cylon bylo více než dost, ale taková obvinění byla neopodstatněná, neboť ve hře byl nakonec Cylon jen jeden.
Ač nám zdroje ubývaly, tak se zadařilo a hru vyhráli lidé. Měli jsme docela štěstí v tom, že na orbitu neřádilo příliš mnoho Cylonských lodí.
Dohráno bylo za asi dvě a půl hodiny.


Když už se stmívalo, tak jsme ještě, už jen ve čtyřech, dali na stůl Kemet se všemi rozšířeními a zahráli poslední hru dne.
Hra mi tentokrát nepřipadla tolik bojovná, což mi ovšem nevadí.
Po 90 minutách hraní bylo skóre následující:
1. Martin 8 vítězných bodů, stejně jako
2. Endymion 8 vítězných bodů.
3. Deth s 6 vítěznými body v době ukončení hry.
4. Pavel s 3 vítěznými body v době ukončení hry.

Žádné komentáře: