pátek 13. září 2019

Report z hraní: Root

Tak konečně jsme se včera 12.9.2019 zase sešli u hry Root a to teprve podruhé od doby, kdy jsem si ji pořídil.
Já jsem se ujal Markízy z Kocourova, Martin hrál za Rody orlího hnízda a Filip za Lesní alianci.


Hned na začátku ve svém druhém tahu jsem udělal pěkný kopanec, když jsem nešťastně zaútočil na Lesní alianci a prohrál, přičemž jsem přišel o nemalý počet bojovníků. Aliance se dále rozšiřovala po mapě a stejně tak Rody orlího hnízda. Mě se prostor zmenšoval.
Orli ovšem nedokázali hrát své akce tak, jak by měli byli co chvíli v chaosu. Díky tomu jsem opět nabral síly, ale to už se Filip s Lesní aliancí blížil v klidu mílovými kroky k vítězství.


Konečné skóre:
Vítěz Filip 30 bodů.
Deth končil s 11 body a Martin s 5 body v době, kdy byla ukončena hra.
Celkem jsme u hry strávili 105 minut.

Žádné komentáře: