úterý 7. ledna 2020

Plány na rok 2020

Tak v první řadě bych se chtěl v letošním roce 2020 strávit více času hraním deskových her. To nezáleží úplně tak na mě samém, protože já mám času dost. Ovšem, pokud mí spoluhráči budou stejně neherně vytíženi jako v roce 2019, tak k takovému předsevzetí vede pouze cesta hraním sólo.

No a za druhé tu mám přehled her, které si v roce 2020 pořídím, případně o nich uvažuji. Hned na začátek musím říct, že více než nakupovat chci hrát. Proto tu budou uvedeny pouze tři hry, které si koupím určitě a jedna, o které uvažuji.

Pád nebes: Galské povstání proti Caesarovi


Pád nebes mám předobjednáno u Fox in the Box a jde o hru, kterou si dost možná ani nikdy nezahraji, protože na hraní neseženu spoluhráče. Jenže sběratel ve mně říká, abych si hru koupil a proto mou sbírku obohatí. Půjde o první a zřejmě i poslední hru série Coin, kterou budu vlastnit.

Tainted Grail: Pád Avalonu


Pád Avalonu je hra, kterou vydá společnosti Albi a já jej plánuji hrát pouze v jednom hráči, tudíž se na stůl na rozdíl od uvedeného Pádu nebes a hry, kterou budu jmenovat následně, dostane.

Successors


Kartami řízenou strategickou  hru Successors přinese v letošním roce na náš trh Fox in the Box a já ji mám předobjednanou. Opět si nejsem jistý, zda seženu na hraní nějaké spoluhráče, ale jde o hru, kterou prostě mít ve sbírce musím. Takový to ty hry doma ještě nemám a proto ji pořizuji. Snad se na ni nebude jen prášit.

Kolonie


Kolonii v češtině vydá Blackfire a já bych si ji chtěl pořídit, protože scénářovou hru, která pro hraní využívá právě knihu scénářů jako hrací desku doma ještě nemá. Na rozdíl od obdobných her mi připadá, že je zde dospělejší téma.
Oproti prvním třem vyjmenovaným hrám o pořízení Kolonie rozhodnutý ještě nejsem a počkám si na ohlasy.

Žádnou jinou hru z těch, které již byly oznámení nemám v plánu pořizovat. 

Kromě plnohodnotných her si zřejmě pořídím i nějaké to rozšíření, pokud k mnou vlastněným hrám vyjde a bude dávat smysl jej kupovat.

Žádné komentáře: