sobota 4. ledna 2020

Report z hraní: telegraficky ohlédnutí za hraním během posledních 6 týdnů

Asi se ze mě stává lajdák a proto musím dohánět resty v psaní reportů z hraní. Proto se podíváme poněkud zpět a doplním co, kdy a jak jsme hráli.

Už 20.11.2019 jsme ve třech zahráli Podmořská města. Po vyzkoušení hry sólo, kdy jsem předpokládal, že hra má velký herní potenciál se mé očekávání potvrdilo a hra je to opravdu dobrá a jsem rád, že jsem Podmořská města pořídil a rozšíření si určitě pořídím jen co bude česky k dispozici.


Hru jsme odehráli za 2 hodiny a 45 minut, ale hra se netáhla a nikdo se nenudil.
Konečné skóre:
1. Endymion 102 bodů
2. Major 94 bodů
3. Deth 86 bodů.

Stejně jako Podmořská města jsem si před hraním s více hráči zkusil Hrdinu v kostce a tak 23.11.2019 jsme zahráli ve čtyřech jmenovanou hru. Za 105 min. bylo odehráno a ač jsem hrál s velmi příležitostními hráči, dopadl jsem neslavně.


1. Macek 28 bodů
2. Dáda 23 bodů
3. Deth 17 bodů
4. Verča 15 bodů.

25.11.2019 jsme konečně na čtvrtý pokus pokořili scénář Prorokův chrám ze hry Gloomhaven a těmi hrdiny, kteří to dokázali za 100 min. byl Deth, Jenaaa a Pavel.

Po delší herní odmlce jsme 17.12.2019 zahráli mou hodně oblíbenou hru Alchymisté. Ač jsem udělal v publikování teorií jako jediný chybu, tak to nemělo na výsledek vliv a zvítěžil jsem po 2 hodinách a 10 minutách hraní.
Konečné skóre:
1. Deth 39 bodů
2. Martin 32 bodů
3. Major 31 bodů.


Další hraní se odehrálo 19.12.2019 a zahráli jsme si ve čtyřech Root. Hra nezklamala, jen můj a Milanův výsledek nestál za nic. Důležité je, že hra baví.


Konečné skóre:
Vítězem se stal Endymion - Lesní aliance. V době jeho vítězství měl Pavel - Markýza z Kocourova 27 bodů, Milan - Rody Orlího hnízda 15 bodů a Deth - Tulák měl 12 bodů.
Hraní Rootu nám zabralo stejně jako u Alchymistů 2 hodiny a 10 minut.

Po vánocích jsme si v rodinném kruhu zahráli Dračí palác, kdy nám první hra trvala ve třech 30 min. s následujícím pořadí:
1. Deth 32 bodů
2. Terka 22 bodů
3. Verča 20 bodů.

Žádné komentáře: