pátek 12. června 2020

Report z hraní: Sid Meier´s Civilization: Nový ústiv

Včera 11.6.2020 jsem spolu s Tomášem P. a Jenaaaou zahrál Civilizaci: Nový úsvit od Blackfire. Vzhledem k tomu, že má hra krátká a pochopitelná pravidla, tak jsme začali hrát jen po krátkém osvětlení mechanismů hry. Tomáš P. hrál hru poprvé a s Jenaaaou jsme už v minulosti hráli, ač si to on sám nepamatoval :-) .



Já jsem hrál za Egypt, Jenaaa za Japonsko a Tomáš P. za Francii.
Od začátku se začal po mapě nejvíce rozlézat Francouz, který zároveň stavěl divy a vycházelo mu to určitě lépe než Egyptu a Japonsku. Při plnění vítězných podmínek byl Tomáš P. o krok napřed před svými protihráči a proto není divu, že vyhrál. V době jeho vítězství měly další dva národy splněné dvě ze tří vítězných podmínek.


Jenaaa v této hře opět nepřekvapil, když alespoň jednou udělal dost nepochopitelný krok a to útok na moje hlavní město, čímž pouze promarnil jeden svůj tah, aby nic jiného nezískal a já si v tahu dalším dobyl území zpět. Ale tak už to při hraní s tímto spoluhráčem přezdívaným "Pán chaosu" bývá :-) .


Hru jsme dohráli za 95 minut.

Žádné komentáře: