pondělí 6. července 2020

Report z hraní... Doba kamenná

Hned dvakrát jsme ve stejné sestavě zahráli v poslední době postarší hru Doba kamenná, kterou jsem několik let nehrál.


Nejprve 28.6.2020 jsem hru naučil Tomáše P. a Verču, se kterými jsme hráli dlouhých 100 minut. Přitom jsme hráli špatně jedno pravidlo a to civilizační kartu se čtyřmi nástroji, kterou brzy na začátku hry získal Tomáš P., tak si vzal nástroj hodnoty 4 a ten každé kolo hrál, což byla moje chyba, když jsem se nepodíval do pravidel, kde bych zjistil, že tato karta slouží jako jednorázový nástroj hodnoty 4. No a právě toto rozhodlo o všem. Tomáš P. vyhrál s obřím náskokem, kdy konečné skóre bylo následující:

1. Tomáš P. 258 bodů
2. Deth 179 bodů
3. Verča 101 bodů.

Všichni jsme hráli zhruba tak na vše co se boduje a proto jsem se dnes 6.7.2020, když jsme se sešli ve stejné sestavě ke stejné hře rozhodl, že budu hrát na co nejrychlejší zisk bodovaných budov a doufal jsem, že Tomáš P., který investoval pračlovíčky na šetření prostředků na živení a jejich rozmnožování, tak já zatím stihnu získat dost bodů na vítězství.


Tomáš ovšem měl dost civilizačních karet, které mu násobili jeho vysoký počet pračlovíčků a díky tomu opět vyhrál. Verča získala ještě méně bodů než minule.

Konečné skóre:
1. Tomáš P. 152 bodů
2. Deth 122 bodů
3. Verča 80 bodů.


Dnes jsme hru stihli odehrát za 55 minut.
Doba kamenná neurazí, ale žádná pecka to pro mě není.

Žádné komentáře: