pátek 14. srpna 2020

Report z hraní... Paladinové Západního království

Včera 13.8.2020 jsem si  s mým současným nejčastějším spoluhráčem zahrál další z mých novinek, kterou jsou Paladinové Západního království od Tlama Games. 

Hned na úvod musím napsat, že jsem z této hry naprosto nadšený. Už dlouho mě po prvním hraní tolik žádná jiná hra nezaujala. I Tomášovi se hra hodně líbila. 
Hraní nám zabralo 95 minut. Hra, ač jsme hráli poprvé odsýpala. 

Ve hře Paladonové Západního království mají hráči na výběr z tolika možností hraní akcí, že nejde vše dělat najednou a proto je dobré se soustředit jen na některé, kterým je třeba se věnovat více a jiné akce hrát spíše jako doplňkové. 

Tomáš P. mě totálně převálcoval, ale to jsem během hraní nemohl tušit, protože v této hře se hry nepřičítají v průběhu hry, ale k součtu dochází až na konci partie. 

Konečné skóre:
1. Tomáš P. 44 bodů
2. Deth 19 bodů.

Žádné komentáře: