úterý 1. září 2020

Report z hraní... Settlers: Vládcové severu

O dovolené jsme s dcerou zahráli dvakrát ve dnech 20. a 21.8.2020 Settlers: Vládcové severu. Tato hra patří k mým oblíbenějším, které ještě nemám ohrané, neboť se mi do sbírky dostala nedávno. První hru jsme odehráli za 55 minut. Já jsem se ujmul Olafova klanu a Terka Klanu MacKinnova. 

Vítěz Deth 56 bodů, Terka 51 bodů. 


Pro druhé hraní jsme si vybrali jiné klany a to Panurjukův klan jsem hrál já a Terka Glennův klan. Tentokrát byla partie vyrovnanější a před počítáním bodů nebylo zřejmé, kdo se bude radovat. Za 60 minut jsme zjistili, že jsem vyhrál já jen o fous. 

Vítěz Deth 50 bodů, Terka 48 bodů. 

Hru jsme si oba užili. Stůl, který jsme měli k dispozici na terase byl pro naši hru akorát velký a nedovedu si představit, že bychom hráli ve více hráčích. Hra se na stole s postupem času dost rozlézá. Ve dvou hráčích je přitom velmi dobře hratelná. Při obou hrách jsme se vyhýbali vzájemným konfliktům, kterých je v této hře velmi málo a zpravidla spočívají jen v tom, že jeden hráč neumožní zahrát některou z akcí svému protihráči. 

Žádné komentáře: