neděle 27. září 2020

Report z hraní... Watergate

Včera 26.9.2020 jsme premiérově s Lamiickem zahráli mou nejnovější hru ze sbírky, kterou je pátek doručená Watergate. Tuto hru jsem si objednal hned poté, co jsem si pustil na YouTube návod ke hře od Nithrania. Už dříve jsem o této hře přemýšlel, ale vzhledem k ceně jsem přeci jen váhal. Nyní po dvou zahráních jsem rád, že jsem si tuto krátkou, přemýšlivou, taktickou karetní hru pro dva pořídil. 

V obou zahráních hrál Lamiicek za Nixonovu administrativu a já za redaktory. Při hraní jsme se nevyhnuli několika nepřesnostem, kdy jsme nehráli podle pravidel, ale příště už to bude bezchybné. 
Lamiicek hrál v hned od začátku hodně karet na události, zatím co já jsem je šetřil a to byla zjevná chyba. V první hře, která trvala 30 minut jsem si příliš neškrtnul a zaslouženě prohrál. 

Ve druhé hře, která trvala 25 minut jsem poučen z prvního hraní hrál už poněkud jinak a tak v jsem dokonce v jeden okamžik byl velmi blízko vítězství, ale nestalo se tak a i podruhé Nixonova administrativa zvítězila nad redaktory. 

Co říci závěrem. Fakt super hra s mnoha taktickými možnostmi, kterou rychle připravíte, rychle odehrajete a rychle sklidíte a vejde se vám do každého batůžku, jen se musíte smířit s cenou přes 800,-Kč. 

Žádné komentáře: