čtvrtek 24. září 2020

Report z hraní... Nájezdníci ze severu

 Už je to nějaký ten pátek, respektive nějaký ten rok, co REX hry uvedly na náš trh hru Nájezdníci ze severu, která zdaleka nesklidila takový ohlas, jak by se dalo očekávat. Český zákazník se v poslední době "zbláznil" a jde po tunách plastu (figurek). To je ale podle mě dost škoda a proto tu nevychází už skoro žádné větší euro hry. 

No a já jsem v minulosti Nájezdníky ze severu již hrál díky tomu, že si je tehdá pořídil Endymion. Nyní jsem si je už pořídil i já, protože se mi moc líbí další hry, které mám od stejného autora a to Architekti a Paladinové Západního království. Ihned jsem k Nájezdníkům objednal i rozšíření, které nebylo lokalizované do češtiny a nese název Hall of Heroes. Hráli jsme i s tímto rozšířením ve dvou s Tomášem P., o kterém zde již od teď budu psát jen pod jeho pseudonymem Lamiicek. 

Lamiicek hrál Nájezdníky poprvé a i přes to posbíral v závěrečném součtu více bodů než já, i když to nebylo o moc. Hraní nám zabralo docela dost času, ale to, že jsme hráli 110 minut nám ani nepřišlo. 

Lamiicek se soustředil více než já na dobývání, zatímco já jsem se snažil hrát na žetony reputace a úkolů. Hra byla vyrovnaná, oba nás bavila a určitě se k ní brzy zase vrátíme. 

Konečné skóre z hraní dne 18.9.2020:
1. Lamiicek (Tomáš P.) 102 bodů
2. Deth 98 bodů. 

Žádné komentáře: