čtvrtek 3. září 2020

Report z hraní... Paladinové Západního království

 Jen s Endymionem jsme se sešli v pondělí 31.8.2020 k partii Paladinové Západního království, která nám zabrala 105 minut. 


Hru, kterou Endymion hrál doposud jen sólo a já pouze jednou ve dvou jsem vyhrál s konečným skóre 45 bodů, když Endymion získal bodů 38. 

Z trilogie Architekti, Paladinové a Vikomti jsou k dispozici zatím pouze první jmenované a já jsem rád, že jsem si je obě pořídil. Architekty dokonce i s rozšířením. Ovšem právě Paladinové jsou hra, která mě fakt uchvátila už po prvním zahrání a ani druhé hraní v tom nic nezměnilo. Ovšem pozor, s Endymionem jsme se shodli, že hrát ve čtyřech bychom tuto hru zřejmě nechtěli. Ona není moc konfliktní a tak by s plným počtem hráčů zřejmě došlo pouze ke zdlouhavému čekání na další vlastní tah. 


K hraní samotnému musím uvést, že se mi dařilo plnit úkoly dané hrou a to zřejmě rozhodlo o tom, že jsem vyhrál. Stejně tomu bylo v předchozí hře, kde Tomáš P. na rozdíl ode mě měl splněné úkoly a já ne. 


Článeček završím doporučením pořízení této hry všem, kdo doma hrají rádi workerplacement nejčastěji ve dvou hráčích. Pořízení Paladinů nebudete litovat. 

Žádné komentáře: