sobota 26. září 2020

Report z hraní... Anachrony

 Konečně po dlouhé době a dokonce v plném počtu jsme 23.9.2020 zahráli Anachrony. Toto je euro hra, kterou mám fakt moc rád pro její naverbování mechanismu na téma, stejně jako se mi to líbí například u Agricoly. 


Já jsem se ujal Cesty Harmonie, Endymion Cesty Nadvlády, Jenaaa Cesty Pokroku a Major Cesty Vykoupení. 
Deth a Major, ten hlavně šel silně do cestování časem, ať už za účelem vracení věcí do milosti, které si člověk půjčuje z budoucnosti, nebo proto, aby prostě jen postupoval na ukazateli cestování časem. Zato Jenaaa a Endymion v první polovině hry se půjčování věcí z budoucnosti vyhýbali. 

Jenaaa hru vůbec nedával, už na začátku byl dost otrávený a na konci to z něho jen sršelo. Ač je Anachrony vcelku přístupné euro, tak pro něho je příliš složité a je jasné, že ho už v životě hrát nebude. U mě jde o jednu z top her co doma mám. 

V průběhu hraní se ukázalo, že lepší dvojicí, která bude soutěžit o vítězství je Major a Endymion. Major sbíral superprojekty, Endymion díky postaveným továrnám zase lehce shromažďoval suroviny a nám dalším dvěma zbyly oči pro pláč. 


A tak konečné skóre po 2 hodinách a 30 minutách bylo následující:
1. Major 62 bodů
2. Endymion 53 bodů
3. Deth 31 bodů
4. Jenaaa 23 bodů. 

Žádné komentáře: