pátek 18. září 2020

Report z hraní... Na křídlech (ano, opět)

Opět ve stejné sestavě jako posledně jsme si zahráli 15.9.2020 za obvyklou dobu 45 minut karetní hru Na křídlech s rozšířením Perutě Evropy. 


Vzhledem k náhodně vybraným úkolům pro jednotlivá kola a kartám na ruce a kartám dostupným v nabídce jsem se rozhodl během prvního ze čtyř hracích kol, že to zkusím bez soustředění se na body z úkolů. Kdo by to čekal, že to nakonec vyšlo a já poprvé v životě tuto hru vyhrál. 

Tomáš P. i Terka se soustředili na úkoly opravdu hodně a Terka dokonce byla ve všech kolech na prvním místě. Já jsem v posledním kole vše soustředil na sbírání vajíček. 

Na fotografii výše vidíte jak jsem si jako žlutý vedl v boji o body za jednotlivá kola z úkolů a dole zase je fotografie mé hrací desky na konci hry. 


S každým dalším hraním mě Na křídlech baví víc a víc. Těším se, až bude dostupné rozšíření Oceánie, protože papoušky mám rád a budu rád, že se v mé oblíbené hře objeví zase noví ptáčci. 

Konečné skóre:
1. Deth 74 bodů
2. - 3. Terka a Tomáš 65 bodů.

Žádné komentáře: