úterý 15. září 2020

Report z hraní... Na křídlech

13.9.2020 jsem konečně poprvé dostal na stůl Perutě Evropy, což je rozšíření ke skvělé hře Na křídlech. Zahráli jsme nejprve ve dvou a poté i ve třech. 


S Terkou, kterou tato hra dost baví (jako málokterou jinou) jsme usedli na 45 minut k hraní základní hry spolu s uvedeným rozšířením. Mně se povedlo rozhýbat stroj, který přinášel dobré kombinace lépe než Terce a z toho jsem od začátku profitoval více, než ona. Stejně jako ona jsem se snažil umisťovat ptáky do všech biotopů. Toto bylo svázáno koneckonců i s úkoly pro jednotlivá kola. 


Konečné skóre:
1. Deth 72 bodů
2. Terka 60 bodů.

Na další zahrání se dostavil ještě Tomáš P., což je zdatný soupeř a tak výsledek mohu představit předem, ano vyhrál. 


Jak já, tak i Terka si nepřipravila zpočátku hraní vyložené karty, jejichž efektů by mohla účelně využívat, a tak hra dopadla jak dopadla. Zejména já jsem přehlédl hned u první karty, na které jsem chtěl stavět jednu podmínku, kterou jsem dokázal splnit až v hodně pozdní fázi hraní. To mě dostalo do stavu, že jsem stále neměl potravu a tudíž jsem velmi často sbíral potravu po jedné a tím se soukolí zadrhlo a o možném vítězství nemohla být řeč. 


Tomáš se sice rozjížděl taky pomaleji, ale to bylo asi dáno tím, že hrál Na křídlech prvně. Jenže od druhého kola mu vše začalo do sebe pěkně zapadat a díky tomu urval i skvělé skóre. 

Konečný výsledek:
1. Tomáš P. 92 bodů
2. Terka 56 bodů
3. Deth 53 bodů. 

Žádné komentáře: