pátek 25. září 2020

Report z hraní... Na křídlech

 Naší nejhranější hrou na sklonku léta je hra Na křídlech, kterou hrajeme s rozšířením Perutě Evropy. 


Další hraní proběhlo 22.9.2020, kdy jsme se sešli v již tradiční sestavě Lamiicek, Terka a já. Vyjímka z pravidla, které říká "Deth nevyhrává hru Na křídlech, ale bývá poslední" se po mém vítězství posledně naplnila. 
Lamiicek se snažil stejně jako to má ve zvyku, hrát na úkoly pro jednotlivá kola a  k tomu na karty, které přinášejí okamžité efekty, což v jeho případě bylo nabírání dalších karet úkolů. Tedy i přes osobní úkoly si připsal velké množství bodů na konci hry. 
Terka se opět snažila hrát na úkoly pro jednotlivá kola a na druhé místo to stačilo. 
Já jsem se nějak nedokázal zorientovat v kartách, které jsem měl k dispozici a nebyl jsem schopný vytvořit tak fungující stroj, abych měl více bodů, než jsem nakonec získal. 



Konečné skóre po 55 minutách hraní:
1. Lamiicek 82 bodů
2. Terka 69 bodů
3. Deth 61 bodů.

Žádné komentáře: