pátek 24. února 2023

Report z hraní... Cave Evil (13.2.2023)

Já jako Temný čaroděj, Lamiicek jako Krvelačný čaroděj a Kuba jako Kněžka mrtvolného chladu jsme vstoupili prvně a také naposledy do hry Cave Evil. 

Nastudovat si pravidla hry Cave Evil není zdaleka tak složité, jak by se mohlo zdát a tak po asi půl hodině, co jsem zasvětil mé spoluhráče do hry jsme začali hrát. 

Já jsem hned od začátku postupoval ke středu mapy s tím, že můj cíl bude vyhladit ostatní nekromanty. No, nebudu to zdržovat, nakonec jsem to byl já, kdo právě jako první padl a byl potupně zabit. 


Hru vyhrála Kněžka mrtvolného chladu, když skočila do Jámy věčné temnoty tak jak bylo psáno, že má v daný okamžik učinit. 


Hra se na můj vkus hrozně táhla vzhledem k tomu, že ve hře nic světoborného nečiníte a prostě jen posilujete a vytváříte své skupiny, se kterými se snažíte eliminovat nepřátele a mimo to hloubýte, případně zavalujete chodby, aby jste se dostali k různým "pokladům". 


My jsme hru dohráli po, bez pěti minut, čtyřech hodinách a musím říct, že jsem se těšil na konec. Hra Cave Evil mě fakt hodně po hrací stránce zklamala. 


Pokud jde o vizuální dojem ze hry, tak ten je skvělý. I zde si ovšem nemůžu rýpnout, protože texty jsou na kartách hůře čitelné a to není uživatelsky přívětivé. 


 Na základě výše uvedeného jsem hru již dal na bazar a v klidu ji prodám. I přes to jsem rád, že jsem si Cave Evil mohl zkusit. Nic mě ovšem neláká si hru zahrát opakovaně. 

Žádné komentáře: