čtvrtek 2. února 2023

Report z hraní... Panovník (30.1.2023)

Prvně s Kubou a opakovaně s Lamiickem jsem si zahrál pohodovou hru Panovník, která se na našem trhu nestala zrovna prodejním hitem. 


Já jsem hned na začátku vyložil vše, co bylo "po ruce" a "díky" tomu jsem se dostal do kol, kdy jsem neměl co dělat a sbíral diamanty do dalších kol, abych si vůbec mohl karty pořidit. Tedy rozjezd byl dobrý, ale potom jsem zpomalil na tolik, že jsem nemohl pomýšlet na vítězství.  


Lamiicek a Kuba se snažili jít do co nejvyšších pater pyramidy, což se jim docela dařilo za využívání karet smluv. 
Mí soupeři během hry příliš nesledovali, kolik nabírám žetonů útoku a díky tomu byli později dost zaskočeni, protože jim chyběly žetony obrany k vykrytí. 


Odehráno jsme měli za 65 minut s následujícím výsledkem:
1. Kuba 57 bodů
2. Deth 55 bodů
3. Lamiicek 41 bodů. 

Žádné komentáře: