úterý 31. ledna 2023

Report z hraní... Věčná zima: Paleoindiáni (29.1.2023)

Slušné bodové zisky tří ze čtyř hráčů, tak skončila naše poslední partie ve hře Věčná zima: Paleoindiáni, které se zúčastnil dokonce i Korgis, který měl velký časový deskoherní dluh. 

Hned od začátku jsem začal sbírat body jako první stejně jako posledně s tím, že jsem si opět utvořil nějaký ten bodový náskok. S postupem času mě dohnal a předehnal Lamiicek, ale vše zhatil při závěrečném bodování nakonec i Endymion, který mě odkázal k předposlednímu místu. 

Já jsem se tentokrát věnoval hodně umisťování megalitů a k tomu jsem se snažil si pro sebe urvat aspoň kousek území na mapě. Na mapě bylo dost husto, když ostatní tři hráči se zde snažili mít co největší dominanci. 

Endymion si pořizoval neustále zvířata, ze kterých na konci hry vytěžil velké množství bodů. Já a Korgis jsme zvířata pořizovali zejména k tomu, abychom je pozřejli a využili jejich zdroje. Lamiicek se zvířatům věnoval také, ale zdaleka ne v takové míře jako Endymion. 

Ještě doplním, že jsme hráli se zvířaty z rozšíření Předci. Do hry jsme zakomponovali i rozšíření mamut a psí společníky a oba moduly ze základní hry. 

Konečné skóre po 2 hod. a 30 min. hraní:
1. Lamiicek 137 bodů - fialový
2. Endymion 105 bodů - žlutý
3. Deth 103 bodů - zelený
4. Korgis 93 bodů - červený. 

Žádné komentáře: