pátek 13. ledna 2023

Report z hraní... Res Arcana (8.1.2023 a 10.1.2023)

Poprvé s oběma rozšířeními Lux et Tenebrae a Perlae Imperii jsme si zahráli Res Arcanu. V minulosti jsem ji hrál jen ve dvou a nyní došlo i na hraní ve třech a to hned ve dvou dnech s obměněnými sestavami. 

Res Arcana nám pokaždé trvá o něco déle, než je herní doba uváděna na krabici, ale hlavní u této hry je, že se člověk nenudí. 
Lamiicek si vybral jako mága Nekromantku, já Barda a Kuba Léčitele. Já jsem hned na úvod dostal do ruky dvě karty, které spolu interagovaly, ale potřeboval jsem na jejich vyložení suroviny a tak jsem první dvě kola promarnil jejich sběrem, což asi nebylo to pravé ořechové držet hned dvě karty v ruce po tak dlouhou dobu a v podstatě nic nedělat. Jenže jsem nechtěl čekat na to, až by se do ruky dostaly později a to ještě by nešli zřejmě za sebou. Domnívám se ovšem, že právě toto mi prohrálo hru. 
Lamiicek svůj stroj rozběhl pěkně a hlavně rychle a tak zaslouženě hrál bohaté kombinace efektů a vyhrál. 




Hru jsme dohráli za 80 minut s následujícím výsledkem:
1. Lamiicek 17 bodů
2. Kuba 13 bodů
3. Deth 8 bodů. 

O dva dny později jsme se sešli s Endymionem, který si vybral za mága Alchymistu, Jenaaaou jenž si vybral mága Učence a já si vybral Infuzistu. 


Při tomto hraní jsem rozjel hru lépe než před dvěma dny. Ovšem nestíhal jsem jako ostatní sbírat suroviny na místa moci, o které usilovali i mí soupeři, kteří se k nim dostali dříve. Zejména Jenaaa, který tak narušil plány Endymiona v počátku hry. 
Následně Jenaaa nastartoval svůj motor na efekty, chvíli po něm i Endymion a  už to jelo. Šlo o to, kdo z koho. Já jsem díky slušném kombu v závěru hry dohnal bodovou ztrátu, ale na víc, než poslední místo to stejně nestačilo. 



Tentokrát jsme hráli celých 105 minut s tímto výsledkem:
1. Endymion 17 bodů
2. Jenaaa 16 bodů
3. Deth 15 bodů. 

Žádné komentáře: