čtvrtek 12. ledna 2023

Report z hraní... Ankh: Bohové Egypta (3.1.2023)

První hrou, kterou jsme zahájili další rok byl Ankh: Bohové Egypta. Poprvé jsme hráli ve čtyřech lidech, kdy Endymion se ujal Basteta, Deth se ujal Totha, Lamiicek Hathora a Kuba Horuse. 

Ve čtyřech hráčích byla hra určitě zajímavější, než v menším počtu. Přitom hrací doba nebyla nijak delší, hraní nám zabralo 2 hodiny a 15 minut. 
Co se mi ovšem moc nelíbilo, že došlo k tomu, když se spojili nejslabší bohové  Toth a Hathor v jednoho, tak Horus, který byl průběžně druhý přestal usilovat o celkové vítězství a soustředil se pouze na to, aby si druhou příčku udržel (i když v této hře se hraje jen na vítězství) a nechal v poklidu Basteta, aby si došel pro vítězství. Tím byly jakékoliv snahy spojených bodů a lešpí výsledek zazděny. 




Na obrázku výše je vidět stav zbožnosti jednotlivých bohů v době, kdy došlo ke spojení nejslabších. 


Hráli jsme s bohy z rozšíření Pantheon a se strážci z rozšíření Guardians Set. 


Výše obrázek v době zaslouženého vítězství Endymiona s bohem Bastet. 





I toto hraní potvrdilo, že jsem neudělal zle, když jsem si hru Ankh: Bohové Egypta pořídil a jsem rád, že jsem si dokoupil i výše zmiňovaná rozšíření, se kterými jsme tentokrát hráli. 

Žádné komentáře: