úterý 24. ledna 2023

Report z hraní... Věčná zima: Paleoindiáni (22.1.2023)

Při včerejším, teprve druhým hraním hry Věčná zima: Paleoindiání, jsem zařadil i dvě rozšíření a to Předci a Psí společníci. Z rozšíření předci byly použity a nahrazeny původní balíčky karet náčelníků, karet kmene, karet kultury a karet zvířat. Také jsem zařadil modul s žetony ledovců ze základní hry. 

Hned od záčátku jsem to byl já, kdo začal sbírat vítězné body a na stupnici vítězných bodů jsem svým dvěma protihráčům, a to Kubovi a Lamiickovi, začal bodově vzdalovat. Ve druhé půlce hry se přeze mne přehnal Lamiicek, ale Kuba byl dost v povzdálí. Jenže když jsem si říkal, že konečně to bude, takříkajíc, jak má být. Tedy tak, že Kuba bude poslední, tak ho Lamiicek upozornil na to, jak by on zahrál umístění megalitu namísto jiné akce, no a když měl takovou možnost Kuba znovu, tak toto učinil hned dvakrát a tuším, že mu to přineslo hned celkem asi 13 bodů. Ty byly osudové. 


Konečné skóre:
1. Lamiicek 101 bodů
2. Kuba 67 bodů
3. Deth 67 bodů (třetí v návaznosti na podmínky remízy). 

Pokud se mám vyjádřit k rozšířením, tak Psí společníky jsme během hry úplně ingorovali a vlastně pouze Kuba si jednoho během hry pořídil.
Z rozšíření předci mi nepřipadly příliš zajímavé karty kmene. Ovšem karty zvířat jsou velice zajímavé a určitě bude dobré je např. v každé druhé partii do hry nasadit, protože jsou více vyučívané pro zisk surovin tapnutím, když člověk tyto karty neboduje na konci hry, jako je tomu u karet zvířat ze základní hry. Ani další balíčky jako karty náčelníků a kultury nejsou karty, které by byly špatné a do hry se boudou pro oživení určitě vracet.
Pokud jde o modul s žetony ledovců, který je součástí základní hry, tak hru na plánu krajiny příjemně oživí. 

Na závěr ještě doplním, že hra nám trvala 130 minut. Není to málo ve třech hráčích, ale jde o hru dobrou, která se netáhne, tak vlastně žádný problém. 

Žádné komentáře: