pondělí 21. září 2009

Co takhle zkusit deskové hry? Dnes Battlestar Galactica

Ať už jsem hrál počítačové hry, nebo nyní deskové, tak jsem vždy měl rád rozmanitost. Proto jsem zbystřel v momentě, kdy jsem si všiml hry Battlestar Galactica, neboť s tématem sci-fi, ač mi není nejbližší, nemám doma žádnou deskovku. Začal jsem se o tuto hru zajímat, shlédl pilotní film k seriálu a protože na zatrolených hrách je k dispozici kompletní lokalizace této hry, která v češtině nevyšla, rozhodl jsem se, že si ji pořídím. A to je také důvod, proč k této hře můžete číst krátké info na tomto blogu.

(pohled na kompletní rozloženou hru)


(pohled na skill karty, lokalizované Krenem)

Battlestar Galactica je kooperativní hra na motivy stejnojmeného seriálu. Ve hře se stanete jednou z deseti postav, které můžete znát z televize, přičemž každá z nich má unikátní vlastnosti. Vaší společnou snahou bude vrátit loď bezpečně na Zem po cylonském útoku na Kolonie. Ale pozor! Do jinak fungující posádky se vetřel minimálně jeden cylonský zrádce, který se bude snažit návratu zabránit - poškozením motorů, otrávením jídla a intrikováním obecně. Battlestar Galactica se v žebříčcích vyšvihla po uvedení hned pořádně vysoko, v současné době se jedná asi o nejlepší kooperativku, která o primát připravuje vydařený Pandemic. Nyní navíc můžete koupit též rozšíření Battlestar Galactica: Pegasus!
Autor: Corey Konieczka (Tide of Iron, Starcraft, Warrior Knights)
Hrací doba: 120 minut
Počet hráčů: 3-6
Doporučený věk: od 10 let
Jazyk: anglicky, česká pravidla k dispozici na Zatrolených hrách.
Zdroj: http://www.planetaher.cz/

Žádné komentáře: