neděle 12. prosince 2010

Co takhle zkusit deskové hry? Dnes Formula D

Ježíšek je za dveřmi a naše děti obdaruje mimo jiné i závodní deskovou hrou Formula D, která je díky společnosti BlackFire kompletně v češtině.
Jde o hru, která umožňuje hru ve podle dvou verzí pravidel, kdy se dá hrát jednodušší varianta, která je ideální pro začátečníky a potom hru komplexní v níž se ve hře objevují krom řazení i další prvky související s řízením závodních vozů. Může i vůz zničit a ne jen poškodil pneumatiky probržděním, ale např. poškodit nebo zničit převodovku necitlivým řazením apod.
Herní plán je oboustranný, kdy jedna strana ztvárňuje závodní okruh a druhá strana je městský okruh na němž se můžete vyřádit ve stylu filmu Rychle a zběsile.

Hra je určena pro 2-10 hráčů s hrací dobou do 120 min., která potěší nejednoho kluka, ale určitě i děvčata.

Já osobně se na hru moc těším. Jako dítě jsem si s autíčkama hrával v duchu této hry, ač jsem takovou hru neměl. Prostě jsem jen pomocí provázků natáhl na koberci dráhu, vzal autíčka, kostky a šlo se na věc. Jsem rád, že Ježíšek bude štědrý a nejen tuto hru pod stromeček nadělí.

4 komentáře:

Kent 2004 řekl(a)...

Co se týká této hry, tak je určitě parádní. Dokážu si mít takovou hru doma, ale bohužel he r je dost a je potřeba je nějak rovnoměrně střídat. Takže doufám, že se bude tvým dětem líbi. :-)

David Martinek alias Deth řekl(a)...

Vzhledem k tomu, že jsem si udělal mezi dětmi malý předvánoční průzkum, tak očekávám, že se hra líbit bude.

Kent 2004 řekl(a)...

Zdar Dethe
Tak co, už jsi se dostal k hraní Formuly Dé? :-)
Hra vypadá velmi zajhímavě, má i docela dost hracích komponentů, takž budu čekat na report z hraní.

David Martinek alias Deth řekl(a)...

Pro Kent:
Už jsem to psal malinko na intranet. Jde o jednoduchou hru (v případě hraní jednodušší varianty pravidel), která naplnila naprosto mé očekávání. Hra, která se líbí oběma dětem, ale i mně. Herní doba při hře na jedno kolo ve 2-3 hráčích okolo 30 min.
Prostě pěkná rychlovka, u které se člověk v klídku odreaguje. Žádné velké přemýšlení jako u jiných her, které vlastním.