neděle 12. prosince 2010

Rozhodnuto - Cyclades a basta fidli

S trochou nadsázky můžu říct, že jsem dnešní den strávil pročítáním všech možných článků o hře Cyclades. Jako fanoušek britského filmu Souboj titánů jsem nemohl tuto hru přejít. Ovšem trvalo mi dlouho, než jsem se dostal do okamžiku, který právě nastal, tedy že jsem se rozhodl hru zkusit. To znamená, že hru koupím a snad nebudu litovat, neboť cena 1.200,-Kč není nízká.
Nuže, čeká nás vstup na ostrov Kyklády a předhánení se v poklonkování bohům, abychom získali jejich přízeň a oni pomohli k postavení dvou metropolí dříve, než tak učiní protihráči.
Protože má hra krátká a vcelku jasná pravidla, neměl by být problém k hraní přimět i příležitostné hráče. O tom se záhy přesvědčím a časem poreferuji.

2 komentáře:

Kent 2004 řekl(a)...

A co Cyklady, jaké pak jsou? Hra dorazila v pořádku, takže teď se už jen pustit do hraní, ne? ;-)
Doufám, že bude brzy nějaké info a dojmy.

David Martinek alias Deth řekl(a)...

Cyclades jsou pro mě jednoznačně překvapením roku. Nic moc jsem od této hry nečekal, ale stejně jako již několikrát v minulosti jsem dal na chvalozpěvy. Tentokrát se podlehnutí vyplatilo a peněz opravdu nelituji.
Hra dorazila v naprostém pořádku. Jediná komponenta nebyla ulomená, obsah balení kompletní, jen stěžně červených lodí byly trochu více poohýbané.
Pokud jde o herní mechanismus a možnosti hry, tak super. Člověk se může soustředit na různé cesty vedoucí k vítězství. Hra vypadá velice hezky a věřím, že bude bavit i při opakovaném hraní.
Zatím máme za sebou dvouhodinovou bitvu ve 3 hráčích a po prvním zahrání dávám jako jedné z mála her 9/10.