úterý 8. ledna 2013

Report z hraní Nexus Ops a 7 Divů světa

Dnes jsme se poprvé v roce 2013 sešli v plné herní sestavě a tak jsme si dali po delší době Nexus Ops. 


Hned z počátku se začal řezat Jenaaa (modří) s Majorem (červení) a já (zelení) byl jednou napaden od Endymiona (žlutí). Já se udržel a pokračoval ve sbírání zdrojů a postupnému budování jednotek. Na pravé straně stolu začala řezba, která pokračovala až do konce hry.
Hodně dlouho jsem neměl žádné vítězné body, ale Endymion a Jenaaa si začali syslit. K nim se přidal později i Major, který se pěkně dostal na 10 bodů, ale taktická chyby od Jenaaay a Majora mi připravila půdu pro vítězství, kterého jsem dosáhl v době, kdy Jenaaa a Major měli 10 bodů a Endymion 8.
Na obrázku níže je mapa po ukončení hry.


Jako další jsme si zahráli jednou 7 Divů světa a s rozšířením Vůdci. Vyzkoušel jsem úplně jinou taktiku, než jsem zvyklý hrávat a to se podepsalo na konečném skóre 25 bodů. Jednoznačně poslední. První skončil Jenaaa, který ani neví, jak na vítězství dosáhl :-).


Konečné pořadí:
1. Jenaaa 50 dodů
2. Major 49 bodů
3. Endymion 48 bodů
4. Deth 25 bodů.

Žádné komentáře: