čtvrtek 21. února 2013

Co u nás letí...

Dnes tu mám takový menší sumář s tím, jaké hry v poslední době hrajeme.
Včera jsem s Endymionem zahrál poprvé jeho karetní hru Game of Thrones od FFG (viz. obrázek níže). Jedná se o HBO edici, která využívá popularity seriálu. 
Vyhrál Endymion po 70 min. Pokud se mám vyjádřit k tomu, co na hru říkám, tak se asi po první hře nebudu vyjadřovat k zábavnosti hry samotné, ale k materiálu. Ten mě doslova zklamal. Jako by hru ani nevyráběla FFG. Papír karet je lesklý, hladký a i celkové výtvarné ztvárnění hry se mi nelíbí. 


Také jsem se sólo pustil do dalších pokusů o pokoření dobrodružství Cesta do Roklinky (viz. obrázek níže) v karetní hře Pán prstenů. Tentokrát jsem si dokonce zkusil "schizo" hru za 3 hráče, oproti původní "schizo" hře za 2 hráče (tak jak jsem zvyklý).
A stejně jako v předchozích pokusech se mi pokořit opakovaně toto dobrodružství nepodařilo. Dokonce v jednom případě jsem hru vzdal předčasně, což jsem udělal poprvé od doby, kdy Pána prstenů hraji. Nakonec jsem se rozhodl toto dobrodružství opustit a napříště se budu pokoušet o Základy kamene.


Na dalším obrázku vidíte plný stůl karet. Takto nám stůl zaplnila zábavná hra 7 Divů světa, kterou jsme tentokrát zahráli v pěti lidech a byl to mazec. Už podruhé v řadě jsem byl poslední a tak doufám, že se při příští sešlosti podstatně zlepším.
Konečné skóre:
1. Major 64 bodů
2. Jenaaa 53 bodů
3. Terezka 51 bodů
4. Endymion 50 bodů
5. Deth 42 bodů.
Hru jsme hráli s oběma rozšířeními.


Také po delší době jsme si zahráli karetní Dominant Species (na obrázku níže). Není třeba komentovat průběh hry. Tato hra je nevyzpytatelná. Konečné skóre:
1. Major 41 bodů
2. Endymion 28 bodů
3. - 4. Deth a Jenaaa po 22 bodech.


Další obrázek - klasika. Warhammer: Invasion, hra kterou ponejvíce hraji s Kodlem a v poslední době se mi příliš nedaří. Na obrázku níže je rozehraná hra Kodlových Orků s mým Chaosem.


Včera jsme si zahráli s Endymionem a mými dětmi Blood Bowl: Team Manager. Endymion hrál poprvé. Při hraní dlouhém 105 min. jsme si užili spoustu zábavy.
Jednoznačně jsem vyhrál se ziskem 61 bodů.
2. Endymion 36 bodů
3. Terezka 33 bodů
4. Davídek 28 bodů.


Blood Bowl: Team Manager mě opět přesvědčil, že si zaslouží, abych jej doplnil o připravované rozšíření, které hru rozšíří mimo jiné i o další tři rasy. 

Žádné komentáře: