úterý 7. května 2013

V poslední době jsme hráli...

Dnes bych rád krátce shrnul, jaké že vlastně hry jsme to v poslední době hráli, tedy které hry u nás "letí".
Pán prstenů - karetní hra, tu hraji pravidelně a výhradně sólo. Ne snad, že bych hrál raději sám, ale prostě jde o hru, kterou si můžu zahrát, když po ruce není spoluhráč. Proto se jí dostává takového času. 
Na obrázku níže vidíte rozehranou hru scénáře Dungeons Deep and Caverns Dim z rozšíření Hobbit: Over Hill and Under Hill.


Další bitvu jsme si také odehráli s Jenaaaou, kdy se mi podařilo zvítězit v Coldstream Hill a to o fous 12:11 viz. obrázek rozestavené mapy na začátku hry níže.
Ač to podle skóre nevypadá, tak od poloviny hry jsem byl přesvědčen, že mé tažení bude vítězné. Udržoval jsem dostatek bojeschopných jednotek vpředu a oslabené schovával za těmi bojeschopnými. Jenaaau jsem oslaboval postupně, ale vytrvale a myslím, že jen on věřil tomu, že může vyhrát. Tentokrát se mu to nepodařilo.


Zajímavou a pro mě vítěznou partii jsme si zahráli ve hře Cyclades ve třech v sestavě já, Jenaaa a Endymion. I zde se mi díky špatných tahům, zejména Jenaaay, podařilo již na začátku hry získat takové zázemí, ze kterého jsem těžil po celý zbytek hry a bylo jen otázkou času, kdy se mi podaří postavit obě metropole. Vzhledem k nepřízni osudu, tomu jak do hry přicházeli bohové, tak se do hry o konečné vítězství dostával i Endymion, ale toho jsem si pohlídal a nakonec i po 1 hodině a 45 min. dotáhl snažení do vítězného konce.



Žádné komentáře: