neděle 15. října 2017

Co takhle zkusit ... Dreamscape (vyjde v roce 2018)

V roce 2018 se na pultech obchodů s deskovými hrami objeví hra, která mě dnes zaujala na serveru BoardGameGeek svým osobitým vzhledem. Prostě se mi zalíbila hned z první fotky, kterou jsem viděl a proto se zde o ní musím zmínit.
Vzhledem k tomu, že herní komponenty neobsahují rozsáhlý text, tak by hra Dreamscape mohla být dostupná po přeložení pravidel i hráčům, jako jsem já. Tedy cizím jazykem nevládnoucí osobám.


Hra je určena pro 2-4 hráče s hrací dobou mezi 60-90 minutami.
Ve hře se vtělujete do osoby, která sní o tajemných místech.
Hraje se na pět kol, která jsou tvořena dvěma fázemi. Ve fázi cestování procházíte světem snů a ve fázi tvoření, své sny zhmotňujete.
Vzhledem k tomu, že jsem nečetl pravidla, nejsem schopný ke hře více napsat, ale hra prý má nabízet herní zážitek, který nelze srovnat s žádnou jinou hrou. Já ji mám odteď ve svém hledáčku a jsem zvědav, jak se bude hrát a jaký sklidí úspěch po svém vydání v příštím roce.

Žádné komentáře: