pátek 13. října 2017

Report z hraní: Runewars, Pán prstenů, Malé velké galaxie, Flamme Rogue

Jen velmi krátce dnes shrnu, jaké hry jsme si v poslední době zahráli.

Dne 21.9.2017 jsme se v plném počtu sešli k Runovým válkám. Vzhledem k tomu, že jsem vyhrál díky tomu, že jsem si neuvědomil, že jsem zahrál jednu herní mechaniku špatně a ani ostatní si toho nevšimli, tak se mi nechce o této seanci více rozepisovat.
Každopádně, kdyby si toho někdo všiml, tak by byl vítězem nováček u této hry, tedy Pavel. Další spoluhráči byli Endymion a Martin.


O nějaký ten den později a to 29. a 30.9.2017 jsem si zahrál sólo karetního Pána prstenů. Hru jsem vytáhl po dost dlouhé době a vzal balíčky, které byly namíchány už dávno a ani nevím, pro který scénář jsem je měl připravené.
Každopádně jsem si dvakrát zkusil scénář ze základní hry Passage Through Mirkwood a musím říct, že v jsem dostal pěkně na prdel a obě hry prohrál. Ale hra mě moc bavila a je na čase se k Pánovi prstenů zase vrátit.


Už minulý týden 5.10.2017 jsme se v obvyklé sestavě posledních měsíců sešli k zahrání Malých velkých galaxií s rozšířením Do neznáma. Hráli jsme i  s mini rozšířením Droidi.
Ač to před závěrečným sčítáním vítězných bodů příliš nevypadalo, tak jsem atakoval první místo. Před závěrečným sčítáním bodů totiž vše nasvědčovalo tomu, že souboj o druhé místo povedu s Pavlem, ale nakonec vše bylo jinak, viz. skóre níže.
Závěrečné pořadí:
1. Endymion 26 bodů
2. Deth 23 bodů
3. - 4. Martin a Pavel 16 bodů.


Herní odpoledne jsem zakončili hrou Flamme Rogue, kdy nás musel před dohráním opustit Pavel. On stejně přepálil v této "cyklistické" hře úvod a zcela nepochybně mu docházely síly, tedy bylo pro něho vlastně dobře, že nepokračoval :-) .
Za 45. minut vyhrál Endymion následován Martinem a třetí byli Dethovi cyklisté.


Žádné komentáře: