sobota 29. září 2018

Report z hraní: Lorenzo il Magnifico

Ve středu 26. 9. 2018 jsme se ve třech sešli k zahrání mnou nově pořízení euro deskové hry Lorenzo il Magnifico, kterou jsem zakoupil za 371,-Kč.


Po 15 minutách vysvětlování pravidel jsme se pustili do hry. Já jsem začal tím, že jsem si vzal kartu postavy, která mi po zbytek hry zakazovala kupovat karty z vyšších pater než z 1. a 2., což se ukázalo jako "menší" problém. No, prostě jsme to hráli poprvé.
Martin, schopný to stratég si budovat to své, jako vždy precizně a tomu nakonec odpovídal i výsledek.
Věžný outsider Jenaaa zde vůbec nebyl do počtu, dá se říci, že jedinou zásadní chybu udělal jen jednu a to, když s kartami osobností nenaložil alespoň tak, že by je odhodil - prodal.


Hraní nás bavilo. Nejde o hru, která by zavařila mozek, přesto má spoustu možností, jak ji hrát, jak získávat vítězné body. Hra nám zabrala ve třech hráčích 95 minut. Příjemné euro, které za tu cenu je super.

Konečné pořadí:
1. Martin 89 bodů
2. Jenaaa 71 bodů
3. Deth 55 bodů.

Žádné komentáře: